Aflu Online

Afla si tu ceea ce te intereseaza

10

Cum sa va antrenati creierul pentru a nu va mai ingrijora

Grijile ne afecteaza sanatatea mentala. Este un obicei de care puteti scapa. Unii oameni cred ca grijile ne pregatesc pentru un viitor mai bun. Totusi, este nesanatos si impierdica functia creierului de a se gandi la lucruri importante. Grijile reprezinta gandirea la evenimente viitoare pe care nu le puteti controla, iar depresia se concentreaza pe evenimente trecute. Iata cum sa scapati de griji:

Scrieti grija pe o foaie. Aceasta solutie este foarte eficienta daca nu puteti adormi deoarece sunteti ocupati, scrie. Creierul se relaxeaza si nu va veti mai aminti detaliul.

Scrisul ne spune ca este ceva important pe care creierul incearca sa il rezolve pentru a nu isi mai face griji in viitor. Potrivit cercetarilor, oamenii care isi fac griji tot timpul au tendinta sa evite multe lucruri. Un studiu a aratat ca anumiti oameni au fost pusi sa scrie 3 concluzii a unei intamplari. Mai tarziu s-au analizat concluziile cu solutii practice.

Cu cat participantii isi faceau griji pentru un subiect, cu atat mai neclari erau in scris. Rezultatele au evidentiat ca grija ne poate ajuta sa analizam problemele mult mai bine.

Meditatia

Este o metoda excelenta de relaxare a creierului. Desi credeti ca nu aveti timp de asta, 30 de secunde chiar acum sunt de ajuns. Faptul ca va petreceti cateva momente din zi pentru a va relaxa, va poate fi de ajutor.

Exercitii

Grijile sunt un raspuns natural al creierului pentru a ne proteja organismul in caz de pericol. In cazul in care sunteti intr-o situatie amenintatoare, creierul elibereaza adrenalina, la fel ca atunci cand va faceti griji.

Studiile arata ca exercitiile sunt o metoda excelenta de a reduce simptomele fizice ale anxietatii. Daca organismul nu simte simtomele fizice ale organismului, mintea va invata ca nu exista motive sa ne facem griji.

Exercitiile reduc ritmul cardiac accelerat, care apare in timpul grijilor. Exercitiile reduc presiunea arteriala cauzate de stres. In cazul in care stiti exact motivul, faceti o plimbare de 10 minute. Incercati sa va bucurati de natura si de imprejurimi si fiti consitenti de fiecare respiratie pe care o faceti.

Comentarii

Comentarii