Aflu Online

Afla si tu ceea ce te intereseaza

10

Faceti aceaste miscari in fiecare seara inainte de culcare. Corpul tau se va schimba complet! In bine, foarte bine!

Daca va chinuiti sa adormiti, nu sunteti singuri. Multi oameni se chinuie pana reusesc sa adoarma. Daca pana la urma reusesc, in timpul zilei va veti simti obosit si veti bea cafea pentru a sta treaz. Daca faceti urmatoarele pozitii yoga, veti adormi mult mai usor. Sunt foarte simple si chiar daca nu ati mai facut yoga pana acum, veti reusi sa le stapaniti imediat. Nu aveti nimic de pierdut.

Prima data cand faceti aceste pozitii, nu mentineti pozitia foarte mult. 1 minut este mai mult decat de ajuns.

Pozitia copilului

Daca aveti probleme cu genunchii, aceasta pozitie nu este o idee buna, dar daca nu, aceasta relaxeaza sistemul nervos, spatele, umerii si burta. Daca fundul nu va ajunge la calcaie, impaturiti o patura si puneti-o sub fund. Intindeti mainile in fata dumneavoastra sau lasati-le sa se relaxeze pe laterale. Asigurati-va ca respirati adanc.

Pozitia fluturelui

Stati pe spate, indepartati-va genunchii si uniti-va calcaiele. Multi dintre noi nu pot face aceasta pozitie. Genunchii nostrii vor fi la cativa centrimetrii de sol. Pentru a va relaxa, puneti o patura sub fiecare genunchi. Respirati adang pe tot parcursul pozitiei.

Relaxarea spatelui

Stand pe spate, lasati genunchii inainte. Miscati-va dintr-o parte in alta foarte usor. Aceasta pozitie este excelenta pentru masarea zonei dorsale a spatelui. Lasati picioarele sa se relaxeze complet. In acelasi timp, lasati umerii sa cada pe pamant. Respirati adanc.

Rotirea coloanei

Stand pe spate, ridicati-va genunchii si lasati-i sa cada pe partea dreapta. Puteti sa va stabilizati picioarele daca va tineti coapsa stanga cu mana dreapta. In acelasi timp, intindeti mana stanga si rotiti capul spre stanga. Relaxati-va umerii si respirati adanc.

Pozitia pestelui

Stand pe spate cu mainile pe pamant. Puneti palmele sub fund. In timp ce le puneti sub fund, apasati pe antebrat si flexati coatele. Ridicati-va partea superioara a spatelui si scoateti pieptul inainte. Lasati gatul pe spate incet. Respirati adanc si bucurati-va de senzatia pe care o aveti in piept.

Comentarii

Comentarii